I thought you were interested in another girl?

jag vet att när man är ung ska man ha roligt, göra misstag och prova på nya saker. Men när man väl gör det så är det plötsligt fel? De allra flesta säger att vi måste passa på när man är ung men när man väl provar på så är man inte gammal nog. Förstår ni vad jag säger? Jag menar, när vi är 18 och festar tycker de flesta att vi beter oss som idioter, slampor osv men när vi är 25-30 såska vi kunna prova på en sån helgalen hemmafest utan att bli sedda som omogna och oansvariga? Jag fattar ingenting...

Som i volleybollen är det samma sak. Hur ska jag veta när jag gör rätt och när jag gör fel, när det enda jag får höra är gnäll? jag fattar som sagt ingenting.

Men visst. Allt har sina ljuspunkter men det var längesen jag såg någon nu. PLEASE GOD HELP ME!

Halkan idag var dock askul!! Som Robin sa så skulle jag gärna betala för att göra den igen. Och imorgon drar jag till huvudstaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0