Februari- you came uninvited

Idag är det första dagen på februari, som i år får hela 29 dagar detta år. Grattis grattis. Själv så var jag på lite smått irriterat och grinigt humör idag (som vissa skulle säga: som vanligt). Äh håll tyst! Vi kvinnor får stå ut med en hemsk smärta bara för att kunna föda barn sen, och vilken smärta! Hade glömt varför jag sköt upp mensen en månad, men idag blev jag påmind. Tur att min specialidrottstränare är så förståelig (ironi på hög nivå, men denna gång är det sant) och tillät mig cykla som uppvärmning istället för att hoppa runt på basic-mattan. Och tur att jag har Jonas som först följde med mig till Ica och bytte hårfärg, och sedan följde med till jalla jalla och köpte mat. Nu ligger vi och degar i one piecen framför tv:n med ''Real Steal'' på skärmen med dricka och tilltugg. Vi har redan sett ''hangover 2'' och den var helt okej. Efter detta ska jag läsa har jag bestämt och sen sova. Så jäkla värd jag är av vila just nu! Vi får se om jag färgar håret idag, eller om jag ska göra det på fredag, i vilket fall som helst är jag ljusare i håret tills nästa vecka. Ding ding. Uppdaterar kanske senare, annars hörs vi imorgon. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0