SM FINAL NÄSTA!!

Vi äger! Linde volley äger! :D Vi är i SM final, för första gången för både mig och lindesberg, satan va kul! Sorry för att jag inte har skrivit på två dagar nu, men inspirationen har inte riktigt funnits där.
Igår var jag till Örebro med några i laget och stannade hos ännu en lagkompis där vi kunde se matchen mellan HH-GVK. HH vann med 3-1 så nu är det dem vi möter i sm final. GRYMT!
Var även till Gymnasiefesten en sväng där jag träffade lite folk. Drack ingenting, körde fullt ut ändå. Hahah. Det sög iallafall, är man inte i dimman så ser man alldeles för mycket som man inte vill så, så mitt besök vart rätt kortvarigt. Fick sällskap hem av ett gäng, pratade och skämtade. Ska komma igång att be Martin om 80 kr och Emil är skyldig mig en grogg. That has to be memorized!
Idag hade vi träning vid ett, helt slut var jag. Imorgon ska jag skärpa mig, absolut!
Åker hem imorgon också en sväng, och förhoppningsvis så tar jag bilen med mig. Skönt.
Nu ska jag plocka undan lite och städa innan jag duschar och hoppar i one piecen och ser på film. Puss på er alla! ha en mysig långfredag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0