inget läsvärt, skriver bara av mig lite

jag tror jag är ensammast i världen. Inte bara det så är jag nog den mest tragiska själen på planet. Jag förstår inte hur man kan ha så tråkigt på ett värdelöst lov som denna. Bestämde en massa saker med folk som sedan inte blir av. Vette fan varför men folk verkar tro att de kan behandla en hursomhelst. Nu sitter jag här och grinar i min ensamhet. Kommer gå så långt att jag tar fram skolböckerna snart och denna mening fick mig att grina ännu mer. Hur tragiskt låter inte detta? trots att jag har bilen här så kan jag inte ta mig någonstans. Har ju ingen att åka någonstans med. Usch, jag hatar loven. Det är då man ska ha roligt men det är den tiden på året som jag är blir lämnad ensam och har tråkigt.
Om jag inte hade haft volleybollen så hade jag kunna åkt hem. Men vem vill missa en sm final? ja, inte jag iallafall.
Nu ska jag fortsätta grina i min ensamhet.
Skyll er själva om ni läste ända hit.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Erika

Den 5 juni :DDD ska du komma och kika? Och du.. Ryck upp dig, jag vill höra om hur glad du är :) tough Times dont last, tough People do - kom ihåg det :) puss

2012-04-11 @ 14:49:43
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: Marina

Lilla rara du! Nu ska du inte vara ledsen tycker jag! Du ska veta att jag är grymt stolt över dig som har kommit ända till sm final!! Nu ska ni vinna det också :D saknar dig ska du veta! Pussis

2012-04-11 @ 21:04:06
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0