Sometimes the hardest thing and the right thing are the same

förlåt för den sjaskiga uppdateringen den senaste veckan, har helt enkelt inte haft tid. Har börjat skaffat mig lite komtakter här borta så det har blivit rätt många sena kvällar. Hahaha my bad Sara!
Har också börjat baka en hel del, och vi slösar inte på ingredienserna direkt eftersom det bor en hel del hungriga och fikasugna sportsmän och sportskvinnor i detta hus. Otroligt kul!
Har också lärt mig en del i detta hus också och det är att inte bråka med folk som har svart bälte i judo, gör ganska ont det kan jag lova!
Ska nog vara lite social nu med familjen som är på besök, imorgon är det dags för turnering på hemmaplan, så börjar tagga redan nu tror jag! (dvs inget pluggande till halv tre inatt inte!)
godnatt på er!
pusshej
p.s fler bilder kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0