Jag vill se dig tappa kontrollen, så kom och flyg med mig nu

Jag är som sagt ganska dålig på att uppdatera. Kan ju säga att jag var rätt så död igår efter att hela natten innan varit uppe och stökat omkring. Haha riktigt sköna människor det där!
Igår hände inte så mycket, kändes att de var en ritkigt skön träning iallafall, fick köra mycket försvar och började på ett träningsprogram som kändes bra för min del.

Idag åkte jag med Agnes och Jessica till Örebro för att inhandla lite saker inför hemresan min som sker på fredag.
Handlade en tröja och en topp, sedan köpte jag min älskade ansiktskräm igen så min hy ska bli fin, I wish.
käkade en macka och sedan fikade vi lite på ett supermysig café som hette "Bara vara". Jättefint!
Kom hem runt halv åtta och sedan dess har jag hängt lite i köket med martin, matthias och Jonas, diskat och sedan vart de lite skratt inne hos mig. Har börjat packat lite smått också, yey!
ska bli så roligt att se alla igen, hoppas helgen blir lyckad!
ha det bra alla och godnatt!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0