jag tror du söker mer än det du ser

Vart bor du: Lindesberg
Husdjur: en jävla massa rumskompisar
När är du född: 13 januari 1994
Klass: SP10B
Något jobb: Halvtid
När ska du sova: Ikväll
.
Duschat idag: faktiskt inte, men det händer nog snart
Kramat någon idag: ja
Pussat någon idag: fundera på den du!
Vad har du ätit idag: mackor ;)
Dagens klädsel: Träningskläder
Dagens smink: körde på den naturliga stilen idag
Dagens roligaste: killarnas gymnastikskills på specen!
Har du många vänner: hahaha vilken rolig fråga. Men ja, tydligen så har jag det! Underbara såna!
Hur många har du kysst: är frågan negativ eller positiv?
Vem kramade du senast: en vän
Vem saknar du: massor av folk hemifrån!

Hur många har varit otrogna mot dig: 2
Har du pojk-/flickvän: let me think....
Vem pratade du med i telefon senast: pappsen

FAVORITE..

Film: många!
Låt: just nu diggar jag denna och denna väldigt mycket!
Mat: måste nog förbli grillat, var längesen man åt det nu..

Dryck: cola och vatten
Färg: svart & mörklila
Stad: Göteborg
Land: vill så gärna till England och USA!
Ämne i skolan: Ryskan kanske, annars idrotterna!!
Tv program: har inga kanaler, men får bli Idol på tv4play då ;)

SENASTE..

Personen du pussade: ...
Gången du spydde: bra fråga, nästa tack!
Gången du grät: söndags
Pizzan du åt: kebabpizza (en vän tog strips på sin halva haha)
Gången du var i Göteborg: ska dit en sväng i helgen!
Personen som såg dig gråta: bra fråga..

ANTINGEN ELLER

Svart eller vitt: beror på!
Hund eller katt: katt
Tvspel eller datorspel: dator
Singel eller upptagen: singel
Pussas eller kramas: beror på vem
Lunarstorm eller helgon eller Playahead: alla tre suger
Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad (kan inte ragga myself)
Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother
. Svart hår eller blont
: blont :)
. Blåa ögon eller bruna: bruna på tjejer och blå på killar 
Choklad eller lakrits: lakrits
Göteborg eller Stockholm: Göteborg
Högerhänt eller vänsterhänt: höger
Coca cola eller fanta: Cola 
Pizza eller kebab: oftast pizza men kebab passar med
Randigt eller prickigt: Randigt

Älska eller älskas: älskas
Leva eller dö: leva

ANTAL:
Personer du älskar: finns de jag inte klarade mig utan, men de drog, så nu är det de närmaste som räknas!
Personer du hatar: hata är ett starkt ord, men finns dem som jag ogillar väldigt mycket
Pojk-/flickvänner du haft: 4½
Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: det har varit alla möjliga
Glassar du ätit på en dag: 11 moahhaha
Nämn en festival du vill på nästa år: Peace & Love är bestämt redan! haha
Gånger du haft minnesluckor: tillräckligt nu tycker jag
Gånger du varit hög: det har jag faktiskt hållit mig ifrån! ;)
Personer du saknar just nu: 4
Gånger ditt hjärta brustit: ojojoj

VEM:
Vill du kyssa nu: hihi
Träffade du senast: Sara
. Sjöng du senast för: Sara
Hade du senast en msn-konversation med: slutade med msn för lääängesen
Spelade du tvspel med senast:
broder
Vill du kasta en sten i huvudet på: kom så ska jag kasta ett berg
Förtjänar att dö: ingen
Är söt: hihi
Vill du ta med på en romantisk resa nu: hihi


VAD:

Gör dig glad: musik, vänner och framsteg
Gör dig ledsen: lögner
Vill du helst göra nu: fortsätta på mitt hemliga projekt
Önskar du att du slapp göra: genomlida ännu en pinsamt dålig träning, städa och laga mat, haha!
Vill du ha nu: tid
Önskar du dig i födelsedagspresent: en Iphone tror jag, körlektioner, pengar 
Längtar du till: körkortet och 3:e året på gymnasiet

Tycker du om dina betyg: jag försöker så gott jag kan och det räcker så långt som det kan

Hur mycket är klockan: 18.49


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

haha du snodde den från mig!! hahahaha, du glömde och ändra tiden längst ner, du har samma tid som jag, men du skrev den där på morgonen ju, haha LMAO. saknar dig sötis!! pusss



ps. hoppas du färgade håret mörkrött, skulle va ASBALLT!!! ds.

2011-09-11 @ 15:08:46
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0