Hemresa!!

Vi är påväg ut ifrån Helsingborg nu. Danmark gick finfint och vi tog bara vinster med oss hem. Kan man ju inte direkt klaga på eller hur? Har fortfarande lite svårt att anpassa mig för rollen som avbytare, men det kommer jag nog snart in i. Vart ju lite bortskämd i Tierp då jag var starter nästintill varje match även fast jag hafe ont och var skada, men that's life. Ändå så måste jag nog säga att bästa känslan hittills har varit att få komma in ifrån bänken och få göra ett nästintill omöjligt anfallspoäng ifrån högerkanten rakt ner i mitten av banan på andra sidan. Satt fint i mitt självförtroende tycker jag! Känns skönt att få beröm för sånt också för det gör iaf mig ännu mer taggad att få visa mitt allra bästa någon dag. Sitter ju med någon slags stimulatior på axeln nu som jag fått låna av Margie för att prova ifall det hjälper mot smärtan, känns bara wierd. Haha! Men nu ska jag sluta skriva, uppdaterar mer imorgon då vi inte har någon träning :) kram på er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0