1 september

Har varit och tränat i Örebro med några av deras elitseriespelare ikväll (en del kända ansikten också vill säga), det kanske inte var bästa träningen men jag gör ju det jag kan iallafall :) Mitt bästa så att säga!
Käkade lite på Max med några i laget och våra coacher, sen for vi hemåt och var hemma runt nio. (Thereses bil krånglade lite annars hade vi varit hemma tidigare men jag hoppas hon får fart på den snart!)
jag vill ju inte förstöra nått, men som den nörd jag har blivit så har jag sett alla vampire dairies episoder (ettan och tvåan) och såg nyss det sista, eller förhoppningsvis näst sista, avsnittet och jag har nog fällt en och en annan tår. Damon Salvatore kommer dö, och jag går sönder inombords. Vart finns det botemedel när man behöver det!?
hoppas ingen av er är ett fan som inte redan sett alla avsnitt, men nu vet ni iallafall! heheh
Imorgon är det friluftsdag för skolan och sen så på kvällen bli det galakväll och släktmys. Kommer bli en rolig och mysig helg!
ha det bra
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka ingår i örebros trupp egentliogen? har de ens en trupp? =P är så tyst om dem överallt, haha, är nyfiken x)

2011-09-02 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0