Oh no we are not alone!

Idag var jag och hälsade på min förra skola Högbergsskolan i Tierp. Satans kul det var att träffa alla igen! Speciellt roligt var det att träffa Jenny igen som det var år och dar sedan vi sågs sist. Liten rolig reaktion sådär. Längtar efter psykologi nu, verkar hur intressant som helst!
Aja, åkte in en sväng till Gävle med Larsson, Emil och Oscar sen efter skolan och sedan bar det av hemåt och städa undan lite.
Ska åka hem inom kort, och ikväll har jag faktiskt mer planerat än vad vissa tror.
Nu ska jag kila och sätta mig bakom ratten, vi hörs då!
pusshej


Kommentarer
Postat av: Du vet nog ....

Tack för ikväll hjärtat saknar dig redan ...<3<3

2011-10-03 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0