Vinst(er)!!

Igår vann vi division 2 matchen med 3-0 över Valla, sa jag inte att vi skulle vinna den?! Laget behöver nog en rejäl dos självförtroende för de är ju grymma om de bara vill!
Det var en rolig men inte så händelserik match, vi ledde hela tiden nästan ända fram till tredje set där vi tappade lite och låg under med 6-12. Men efter en time-out som gjorde utav Erika så kom vi ifatt och ledde sedan med 16-12 (!!!)
Tio poäng tog vi alltså in, och jag vill bara understryka att de var moi som servade in tio på rad (inte alla blev ess men ändå?! och axeln höll!!) skitkul match!
Och idag så fick jag reda på att elitlaget som for ner till Lund igår, vann idag med (tydligen) tre lätta set, vad jag hörde iallafall. Grymt jobbat tjejer!!
Nu ska jag och Sara gå till Jalla Jalla eller nått för att fira dessa två sköna vinster, jiiha!
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0