Seriepremiärvinst!!

Tjollahoppsan! Vi satte stockholmarna på plats här hemma så nu bär de av med 3-1 hem i bakfickan, suck on that! Dock så spelade vi inte på den nivå vi kunde ha spelat, men det gick ju bra ändå! :)
Och en sak som jag måste jobba vidare på utanför volleybollen måste vara min autograf alltså, skrev mina ca 10 första idag efter matchen men kan ju inte säga att det såg vackert ut. Något att jobba på! Men det var ju självklart en härlig upplevelse i sig, att få skriva autografer till de små barnen. :)

Mamma och pappa har åkt hem också, de lämnade mig direkt efter matchen och lämnade efter sig ett nystädat rum. Tack för det!
Nu ska jag göra mig iordning, ska till Stadshotellet för middag med laget, woop woop!
Efter det blir det filmmys här hemma hos mig med Maja och Hanna.
hörs rå!
//Frankie #15

Kommentarer
Postat av: Marina

grattis till vinsten evvsing! :D

kul att du fick skriva autograf, tycker att när du tränat upp den så vill jag ha en på posten!! :D hihih puss din buse <3

2011-10-24 @ 18:34:19
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0