hopelessly devoted to you

Gårdagskvällen blev lyckad! styrde bilen mot Tierpshallen med pappsen och fick träffa några gamla lagkamrater och sen en och annan saknad vän. (<3) Fick spela lite volleyboll också efter herrarnas träning, det var kul och så, men det fick mig att längta tills tisdagsträningen i Linde med det nya laget. Vistelsen i gamla hallen fick mig att inse att jag faktiskt har utvecklas lite grann på bara några veckor, tänk då om jag gör allt detta med mer fokus på axeln så jag snart är uppe i luften igen och dunkar lite boll? skulle kännas underbart! Just nu sitter jag på tåget och är i Borlänge. Är hemma cirkus en timme innan träningen så ska försöka få i mig lite energi tills dess :) nu ska jag kolla klart på Grease, bloggar mer ikväll! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0