hemma i hemtrakterna

Sitter på tåget nu med lillebror påväg ''hem'' (ja jag lev jag har börjat kalla stället för mitt hem nu, efter tio veckor. Han har internet på sin mobil så fick låna hans mobil, snäll pojke. Har inte kunnat bloggat ett dugg på evigheter, har varit i Tierp hela helgen, skulle ha följt med ner till Småland denna helg och sedan ha spelat svenska cupen-semifinal igår i Falkenberg men jag har haft lite problem med min fysiska hälsa som gjorde att jag inte riktigt kunde följa med. Jättetråkigt! Men fick ju trösta mig med att åka hem till min älskade familj och kurera mig. Har också fått träffat mina kära vänner, vilka jag mot alla odds inte trodde att jag skulle sakna så mycket. Haha! Har iallafall haft en bra helg och nu är jag redo att börja träna igen! Let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0