Erika Johansson, en stjärna som aldrig slutar skina!

GRATTIS TILL KÖRKORTET ERIKA!! ♥


Åh nu är jag tjatig, har skrivit precis överallt där man kan nå kvinnan om hur bra och duktig hon är, och nu skriver jag det även här på bloggen så hela världen kan se.
Så himla stolt över henne, hon har farit ut och in i Gävle flera dagar i veckan i flera månader nu och slitit som ett djur, trots att allt inte verkade vara så svårt för någon med hennes hjärna (tyckte jag då). Åh nu har hon skaffat sig det förbannade körkortet. Så j*vla stolt! GAAAH!


Bra bildval också tyckte jag, men hon är ju förjävla snygg på morgonen! (sorry för alla svordomar men har hört att orden får en liten extra kick om man använder starka ord)
Och hon ska snart komma och hälsa på mig, längtar galet!! :D
puss och hej, körkortsgalej!
rakt in i idolkategorin ba!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh! Världens bästa! :D Jag älskar dajj! Puuuss <3

2011-10-18 @ 21:57:47
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0