1 Oktober

Är som sagt "hemhemma" denna helg.Igår var jag på stan först en sväng med familjen och beställde ny mobil (yeey!), sen bar det av mot Sandviken för lite bowling och tacopizza med grabbarna grus, Fredrik och Sebbe. Kan ju säga det att de ska få lära sig av mästaren sen hur man bowlar på riktigt. haha! Vann ju med 60 poäng över Fredrik, hihih.
Var tvungen att ta bussen hem runt 10 för att hinna med sista tåget hem, och det sög ju. Kommer sakna dessa grabbar jättemycket. Älskar er killar! ♥
På kvällen var jag ute och lekte kurragömma med ett glatt gäng. Lite sura miner blir det alltid men det var roligt iallafall tyckte jag.
Jag och bror kom väl hem runt tre och då gick vi och la oss.
Nu ska jag äta frukost sen bär det av mot stan med Felice och Carro, yey!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0