Nå skit jag kände att jag hade lust för

Du heter: Evelina Frank
Smeknamn: Evve, Frankie, Franken, Evvsing, Biffen
Låt som när du är ledsen sörjer till: Elliott Yamins "Wait for you"
Beroende av: musik
Vad tror folk om dig: glad, lång och snäll
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ben (!)
Hur imponerar man på dig: Genom att ställa upp för en vän emot grupptrycket
Brukar du skratta för dig själv:
Haha ibland
Äger du några converse: ett par svarta och ett par vita
Sprit, cider, vin eller öl: vin är nog det enda jag inte kan dricka
Brukar du bli för full:
Nej
Är du allergisk mot något:
fjortisar
Hur svarar du i mobilen: "Ja hallå?" eller "hallå"
Antal timmar sömn inatt: 7
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När jag inte är pressad och när jag skrattar
När blev du fotad senast: i helgen
Hur känner du dig nu: Snuvig och nervös inför svenskatalet
Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag tro, men det är väldigt varierat
Vad tycker du om fötter:
mja, inget ja beundrar direkt. (kan dock erkänna att jag blir facinerad av stora fötter, haha!)
Vad saknar du: gamla vänner och att slippa bry sig om hur man ser ut hela tiden
Hade du en bra kväll igår: mjo visst
Favorit dryck på morgonen:
mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt halv tolv
Är du blyg: Det beror på vilka man möter
Sysslar du med någon idrott: Volleyboll 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej sånt tror jag arbetas fram faktiskt
Har du spytt offentligt: ja...
Är du nöjd med ditt liv:
Helt okej, inte completed yet!
Är du bortskämd:
Ganska, men inte jättemycket
Vad gör du imorgon: Inget, pluggar skiten av mig :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag vet inte, ingen kändis är min förebild (: Leonell Marshall är någon jag beundrar iallafall!
Vad längtar du till: Helgen!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Kan jag lova!
Hur gammal är du:
17, men 18 om cirkus 8 månader!
Gröna eller röda äpplen:
gröna
Vilken tid gick du upp idag: halv åtta (:
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: visst varför inte? 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, men man ska väl inte se ut som en sopsäck för det?
Har du piercing: Sju i öronen och en i naveln
Vill du gifta dig: Någon gång kanske :)
Vill du ha barn:
en av varje
Solar du ofta: har solat solarium 3 ggr i mitt liv, annars äre naturligt som gäller! (har lätt för att bli brun)
Är du bra på att laga mat: Nudlar åh tacos är grejer det!
Är du flygrädd: SOM jag är!
Hur vig är du:
som ett kylskåp
Är du musikalisk: fråga någon annan, men jag älskar musik ändå!
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk, men har börjat gilla vatten nu
Vilken är din favoritglass:
vanilj
Tror du på ett liv efter döden? japp
Tycker du om sushi?
njea...
Vad äter du helst när du ser på film:
dillchips
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll
Vilken ögonfärg har du:
typ gröna.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: INTE LÄNGRE OCH DET ÄR JAG JÄVLIGT STOLT ÖVER!
Hur ofta tränar/motionerar du: nu gör jag det vardagliga, men annar 3-6 ggr i veckan. Ska börja snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Marina

haha men neeej! var ju jag som klottra ner hela skiten för att någon som var säker på sin sak, och de var inte DU :D hahah

2011-05-24 @ 13:40:44
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0