Today I felt like doing nothing

slappt idag. vaknade hemma hos alex där han, sebbe och henke fortfarande låg däckade. Ska hämnas på henke btw som kastade godis på mig imorse. fett elakt när man försöker sova och man får leka pricktavla klockan 6 på morgon. Hahah fast vi hade roligt igår med. Var ute och gick och fjantade oss i typ 2 timmar där killarna sebbe, sami, lindahl och henke lekte snurra flaskan (snurra sig själva) och försöka att inte spy. Sedan gjorde de ngn mer äcklig lek där man fick slå den som sa sitt efternamn sist när någon rapade. Tur man var tjej där, annars hade jag väl varit gul och blå nu. Haha!
Aja nog pratat om gårdagen.
imorgon är jag ledig, så ska som sagt tillbringa dagen med att plugga aset av sig. ser  n ä s t a n fram emot det. fast förhoppningsvis har man sällskap, men hon har inte svarat än så blir väl dissad antar jag. ;)
ser på film nu, X-men. Asbra!
Ha en bra söndag ni andra!
pusshej
ska som sagt klippa mig, funderar lite över luggen.. hmm..
förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0