Min bästa vän

1. Vad heter hon? Felice Stenborg
2. Hur gammal är hon? fyller 17 den 25:e juli
3. När träffades ni sist? vet inte, typ i måndags skiljdes vi åt
4. Vad har hon för hårfärg? brunt
5. Brukar hon färga håret? nej men har nog gjort det nån gång
6. Vilka färger har hon haft: typ brunt (brunare dårå)
7.Vad har hon för parfym? vet ej vad den heter, hon luktar alltid felice satt
8. Är hon galen? kan man lugnt säga!
9. Vad är erat första minne?  jag har känt henne sen hon föddes, så det vet jag inte
10. Har ni många minnen ihop? oberäkliga
11. Vart bor hon? Gävle, hon flyttade dit förra året den jäveln!
12. Har ni varit utomlands tillsammans? inte än, är allt jag säger ;)
13. Är du avundsjuk på henne? ja
14. Vad heter hennes syskon ? hon har inga
15. När träffades ni första gången? när hon föddes som sagt
16. Hur träffades ni ? min pappa är hennes kusin, så vi har känt varandra sen hon föddes typ
17. Vad går hon i för sporter? hon har gått på alla möjliga. men just nu gymmar hon lite i skolan
18. Vad kan hon göra på helgerna? kompisar, stan åh härja runt 
19. Göra efter skolan? plugg åh kompisar
20. Har ni kramats? eh ja?
21. Har ni pussats? mja, vi skippar den delen trorja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja
23. Har hon fräknar? några små tror jag
24. Har ni kollat på film någon gång? eh......? såklart!
25. Har ni bråkat någon gång? ja..
26. Har ni sovit i samma säng? ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? JA !
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? tyckte synd om na
30. Har du sett henne vara riktigt arg? nej haha
31. Har hon sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? vara kungar kan ja lova!
33. Har hon svikit dig någon gång? tror inte det, men isåfall var det något väldigt litet
34. Har ni pratat i telefon någon gång? runt en miljard ggr
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dö
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? amen självfallet!
37 Älskar du henne? ja
38. Vad är det bästa med henne? hon har en sån grym personlighet
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? finns inget jag kommer på här
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? 10 000 kr skulle hon få om jag fick det över :)
41. Hur ser hennes klädstil ut? grym, hon har det som hon själv tycker är bekvämt, så allt ser bra ut på na!













Kommentarer
Postat av: flis fis

naw du är min bästa vän du gmn <3

2011-05-27 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0