Jag har tråkigt, respektera!

Hur bor du: med min familj i en vit villa
Brukar du komma i tid: mja.. inte direkt men jag försöker!
Hur lång är du: 183 cm
Kan du laga mat: jadå men jag gör det sällan
Vad jobbar du med/pluggar du: jag pluggar första året på samhällsvetenskapliga programmet
Vad har du på dig just nu: tights, linne och munkjacka
Har du någon fobi: kräldjur/insekter, trånga utrymmen, höjder och fjortisar
Hade du en bra kväll igår: absolut!
Vilket är ditt senaste inköp: en cola calippo
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: påskägget
Har du sovit i din egen säng inatt: nope
Vad hade du sönder senast: hmm.... vad har jag inte haft sönder?
Vem snackade du med senast: bror
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola/saft
Alkoholhaltig favoritdricka: Smirnoff Ice
När gjorde du senast något riktigt dumt: sista april
Saknar du någon just nu: mja, jarå
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga, svika och snacka skit
Någon jag stör mig på: finns två
Intressen: musik och sport
senaste person du kramade: <3
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: <3
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: ja som fan!
Har rakat dina ben någon gång: ja faktiskt
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1 kanske, ibland 2
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: nja
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: någon gång sådär
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja helt okej, finns en sak jag saknar (pengar pengar pengar...)
Vilken låt lyssnade du senast på: The Fray - Over my head (cable car)
Har någon annan sovit i din säng inatt: hoppas jag inte :)
Vad tycker du är äckligt: hmm, snor är alltid äckligt, sen äcklar vissa människor mig
Har du pengar på mobilen: alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0