if my heart was still beating it would beat for you

he stopped me in the doorway
he kissed me on the lips
I don’t even know him
That’s just the way it is
Then he touched my hands
Told me I should be his woman
That was my one and only chance
but now it´s over.



fredag den 13:onde idag. Hade historiaredovisning, vet inte hur det gick men för mig personligen tycker jag att jag klarade det hyfsat. Min grupp har inte riktigt varit enig men vi fick nog G iallafall (hoppas starkt på ett VG!) :) 
Har gjort klart nästan hela mitt tal på svenskan, gjorde allt av det på lektionen. Mycket bra Evve!
Tog en havreboll (snusk) och kaffe till fika, men fick inte ner det utan våld i magen. Känner att jag börjar tappa hoppet lite.
Snart ska jag till läkaren med oscar, vet inte varför men följer med som moraliskt stöd ;)
ska påminna mig själv att prata med mamma och pappa, den 10 september ska det hända!
Ha en bra helg ni andra och slå inte ihjäl er idag.
Hejssvejs!
puss


bild från centralshowen igår. var btw en väldigt lyckad dag igår p.g.a. 2 anledningar. Först och främst körde jag som en kung, i både trafik och på e4:an. svårt? svar nej. mohaha

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

snygga cheyer!

2011-05-13 @ 18:03:13
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0