misslyckad

vaknar med äckelförskylning, ryggen gjorde ont när jag skulle träna och det spöregnar ute så kan inte gå ut och springa eller powerwalka... vad är det här?! dagen är som gjord för att jag ska bli fetare.
Jag är så avundsjuk på människorna i min omkrets just nu. det är sjukt hur mycket alla klarar av att göra. Jag läser dagligen hur mina lagkamrater kommer upp på morgonen, tar en promenad eller är ute och springer, gymmar, städar och samtidigt träffar vänner oavbrutet.
Känner mig så jävla misslyckad när jag sätter mig ner för att plugga, men hjärnan får hjärnstopp och jag gör nått annat istället (oftast bloggar) då jag läser hur alla andra klarar av att göra det dem ska.
jag kommer inte igång med träningen, äter inte ordenligt som jag gjorde förr och hinner inte med i skolan. totalt elände just nu och jag orkar då ännu mindre.
alltså en helt patetiskt och värdelös person just nu. palla detta skitsnack men ni läste det jue.
hörs

Kommentarer
Postat av: Erriperri

Puss hjärtat! Du sköter dig fint :)

2011-05-16 @ 13:54:48
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: Marina

hejsan sötnos! vad kul att du läser den. det glädjer mig :) men jorå, det knallar väl på! hur är det själv??



men lägg av nu snuttan, du är inte misslyckad. ok! ibland hinner man bara inte med allt man skulle vilja göra :) puss på da!! <3

2011-05-16 @ 17:39:18
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0