I haven´t told you everything. I haven´t told you anything

Mina planer för veckan som kommer:
Måndag: Är ledig. Så ska plugga och eventuellt så kommer jag att ha pluggsällskap. Hoppas på att vädret kommer att äga!
Tisdag: Skola. sen far jag in till Gävle och går på stan/ gymmar tillsammans med jonte som jag inte träffat på år och dar. Det är dax nu fan tycker jag! att man blir vältränad är väl ett extra plus antar jag ;)
Onsdag: skola som vanligt. Sen tar jag tåget  in till Gävle (igen) fast denna gång ska jag och bror klippa oss och göra slingor (vet ej om jag kommer få tobbe att göra det men kanske) och sen ska vi köpa lite jeans till honom och få honom att dämpa mjukisbyxor-stadiet. hehe
Torsdag: Ska nog plugga. måste verkligen göra klart alla dessa uppsatser nu.
Fredag: Plugga och sen hitta på något jävligt kul som belöning för att jag har gjort allt som jag planerat denna vecka :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men hej söto! :D Den heter runkeeper, värsta grymma appen :D

2011-05-15 @ 16:33:34
URL: http://hellodu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0