I hate myself for have loved you. You ain´t good for me

idag har jag inte gjort ett jävla dugg förutom att ha legat i feber i detta fina väder. hade inte ätit något sen i lördags kväll och inte var jag hungrig heller. men eftersom så många klagat på mig och mina matvanor så gick jag iväg och gjorde lite lunch åt mig själv. till kvällen åt jag nästan inget heller. Vart 9 glassar på två dagar istället..
såg på tv resten av dagen. kallsvettades och donade, inte ett dugg kul.
pappa kom hem och piggade upp mig genom att säga att vi ska iväg och köpa utrustningen imorgon och han tar också hem bilen. älskade pappa ♥
ska försöka sova nu så jag orkar gå upp imorgon. förhoppningsvis är jag frisk så jag kan ta en dusch. höhöö.
godnatt folket!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0