detta var förr i tiden, men vi är fortfarande lika tajta

det spelar ingen roll vem som vart min s.k "bästa vän" eftersom de alltid lämnat mig i slutändan.
det spelade tydligen heller ingen roll vem som jag kallade för min "syster" eftersom de också lämnade mig.
men du hjärtat, är den som alltid funnits där, och som alltid kommer att göra det.
du är den enda jag kan prata med eftersom de allra flesta bara drar.
du hade axeln kvar när jag började gråta, när alla andra ryckte undan.
du är en person som ingen kan motstå.
du är min bästa vän, min syster och det menar jag. jag har bara inte insett det tidigare.
jag har en låt som är våran. den påminner om dig och när jag hör den blir jag glad.
du är den enda vän i världen jag kan säga "jag älskar dig" och verkligen menar det, eftersom när jag sagt det till andra, så har de stuckit iväg. alla utom du.
jag är så tacksam för att vara ditt kusinbarn, din vän och din syster.
J a g Ä l s k a r D i g ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0