Vet ni vad? nu ger jag upp...

jag skickade iväg ett sms för att jag ville umgås med dig eftersom du tjatat om det. Okej att du inte hade tid, men va en man och säg det istället.
alltså åkte jag hem med 2 bussen utan sällskap hem. Men det gör inget. Max, hans släkting (kommer inte ihåg hur de var släkt!) Rickard och Lindahl höll mig på gott humör hela vägen hem. Kändes bra!
Nått som blev ännu bättre var att jag för första gången på jättelänge, åkte hem och tog en middagslur. Grymt skönt!
Synd för snyggingen att hon kom över för att plugga lite och ser mig liggandes på soffan, men inte klaga hon över att få hänga lite med min bror inte!
Just nu ligger man i sängen och spräcker högtalarna med min Green Day- skiva. Helt sjukt att jag fortfarande gillar dem, hehe.
ska få sällis av félice och troligen några av boysen ikväll. Chill att kunna slappna av. förhoppningsvis.
OKEJ, det blev inte det sällskap ikväll som jag hade hoppats på, men detta kanske blir bra det med.
kram på er och ha en superbra fredagskväll mina kära bloggläsare!
puss


på webbisar blir man aldrig bra, så ja. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0