Underbara Onsdag

vaknade av att pappa frågade när jag skulle åka. Jag svarade "halv tio" och han svarade "jaha" efter det, då frågade jag vad klockan var och då sa han "halv sju".
Blev lite arg så jag suckade och sa "godnatt" och somnade om i två timmar.
kom till skolan och såg på film på spanskan, åt lite mat och nu ska man studera lite om ryska revolutionen. Sen går man och ser på byggkillarnas idrott, hehu.
Efter skolan åker man till Gävle, och jag är lite nervös eftersom mamma har bokat en tid för mina ögonfransar, och jag vette fan vad som ska hända. haha! De kanske är borta helt imorgon! uscha.
Aja, nu ska gustav hjälpa mig med historian. Hejssvejs!
puss

en webbis, blir inte alls bra som vanligt men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0