söndagendentjugondemarstvåtusenelva

sitter hemma hos flisan och ser på medan hon och fredrik spelar xbox. Börjar förstå varför hon trivs i skolan när dessa sköna människor finns omkring henne. Inte för att jag klagar eller så, men det skulle ha vart skönt om felice och jag bytt plats och att det hade varit jag som flyttat till en annan ort och börjat i en helt ny skola med nytt folk. Bara glömma allt som vart och inte fått en massa skit för saker man inte gjort, eller blivit smutskastad för att man känner en viss person. Inte ha en massa rykten omkring sig som man inte vet om de är sanna.
Jag beundrar nog min flisan. Hon är den snällaste, roligaste och mest omtänksamma personen som jag känner. Hon finns alltid där för mig och blir ledsen (och inte arg) när jag inte kan hitta på nått. Hon är en äkta kompis som alltid håller vad hon lovar och jag kan nog säga allt till henne och veta att det inte sprids. Nog den enda människa som kan de tror jag i min omkrets. Så man kan säga att hon är pålitlig också, min mupp.
Hon har ett speciellt språk också, det är så roligt när hon kommer på nya ord och använder de som svordomar ibland. Ingen fattar vad hon menar, men vi älskar henne ändå.
Det har vart ett helvete sen hon flyttade till Gävle. allt blev så komplicerat och vi splittrades en aning.
Åhhh jag saknar henne i byn, önskar att hon var där jämt, så denna tid är värdefull för mig.

Ojdå det blev ett djupt inlägg det här, men det handlar ju om en tjej som är som en syter för mig. en otrolig tjej som jag älskar.
Min felice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0