Säsongens sista match!

vinst igår med 3-0 mot Örebroarna, satt fintdä!!! hade bara en domare dock för den andre hade försvunnit. Seketariatet var det också krångel med i början men det löste sig.
Idag står Jomala för motståndet på vår hemmaplan, så nu kör vi på två vinster denna helg tycker jag :D
Taggar som en tok nu, för när Helen körde libero igår så fick jag mycket mer kraft att använda framme vid nätet, så hoppas de gör likadant idag! (ska försöka mig på en hoppserve om siffrorna ser bra ut (a) :) )
Denna match är säsongens sista, så se till att befinna er i Aspenhallen klockan 13 ni som läser detta!!!
NU JÄVLAR KÖR VI BRUDS!
puss



Kommentarer
Postat av: Marina

sv; höhöh, blev lite fel där :)))

du jobba på bra idag tycker jag, mycket fina bollar gumman!

2011-03-06 @ 18:42:46
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0