jag vill och jag kan, jag bara ska inte

vet ni vad som gör mig mest irriterad? när folk säger att de älskar en och sen drar på en pisskvart. Jag hade verkligen behövt dig nu och jag ville ge dig en chans till, men du vände mig ryggen på dirren. Jag orkar inte. Har väntat i veckor nu på att du ska höra av dig. du säger att du vill träffas mer, men det är svårt. Jag törs inte skriva till dig. du har ett helt annat liv. du måste skriva till mig med. jag kunde accepterat dig för den du är, inte som de andra som du sa lämnade dig.
jag saknar dig. Behöver dig. Jag vill att vi ska kunna hänga som förut. även fast du beter dig som ett svin.
du får mig att skratta, du får mig att må bra. Kan inte sluta tänka på dig.
men snart orkar jag inte mer, orkar inte hänga kvar. måste få igång mitt egna liv nu. jag lämnar dig snart, om du inte visar samma intresse som jag.
jag vill bara veta om jag ödslar bort min tid på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0