Internationella Kvinnodagen, Fettisdagen och tisdag

Hejsan svejsan kära läsare !
ligger och ser på Jersey shore, har pluggat sen jag kom hem så jag är lite slut i huvudet. Gav upp för ca en timme sen och nu ligger man här helt slut i huvudet.
Har inte gjort så mycket idag. det var tydligen Internationella Kvinnodagen idag + fettistisdag, så semlor har man också ätit. Just det, jag sa semlor...
fan gjorde en riktig tabbe idag. Köpte en semla och delade med jenny i cafeterian imorse för det fanns att köpa, men det visar sig att alla fick en gratis vid lunchen, en timme efter typ. Surt.
Inget annat speciellt hände i skolan idag iallafall :)

Nu på kvällen fick man pojkbesök också. Mucho trevligt. Ralle, Sebbe och Henke kom förbi och vi pratade och de såg ett avsnitt av Big Brother. Saknar gamla tider så det var roligt att de kom förbi :)
Nu ska jag se klart på min serie.
Hejssvejs!
Pauly och Jenni är mina favoriter i serien.
Jenni är dock min idol, och Pauly är min framtida man ;)
just 2 know
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0