I keep on dreaming you´ll be with me

roligaste träningen på länge igår! Känns skönt att träna sån teknik. Block, defense mm.. :)
nu sitter man med Jenny och Carro i Cafeterian och jobbar som en tok på samhällsuppgiften. Tyvärr så hinner jag inte med en del av uppgiften för att jag måste ha hjälp, och läraren är inte här idag.
Snart har vi matte, och det är inte heller så svårt, tycker jag då. Har prov nästa vecka med tror jag, likaså spanska. Längtar redan till lovet vecka 16..
nu ska jag kila.
Ikväll blir det träning för min del iallafall, för provet imorgon blev flyttat tills fredag! yeeey!
ha det.
puss


Kommentarer
Postat av: Demo

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-11 @ 15:25:57
URL: http://demo.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0