2 afraid 2 ask about permission

kan ju bara ta och berätta för er andra att jag är kung på att köra bil!
först en sväng till gävle med mamma och pappa via E4:an, klockrent där. Sent åkte man till Skutskär och hämta upp bror på Träffen. Sedan åkte man hem och packade och körde vidare mot träningen i Tierp och sen hem igen.
Ungefär 2 timmars total körtid vilket sannerligen behövdes. Nu känner man sig nästan redo att ta sig an uppkörningen!
eller....?
haha nej ;)

ligger nu i sängen helt slut i kroppen och ser på tv. Känns skönt att ha sovmorgon till halv tio imorgon!
har bestämt mig att jag ska göra klart 4/7 uppgifter denna vecka. Och hjälpa till som satan hemma.
För i helgen blire skojskoj! :D
nej nu säger jag godnatt!
hejssvejs
puss



I just can´t forget u, and I really hope u call me back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0