we push friends away from us to protect them, but sometimes that makes them leave. so when you are trying to protecting your friends you´ll see who stays or leaves

har precis lagt mig i sängen på hotellrummet med krampande fötter. Kom till sverige typ fem och landade på scandic runt sextiden. Sen gick jag och bror ner på stan och jag åt lite på donken innan 8 typ.
Har nu varit ute och gått på Malmös alla möjliga torg med min guide nu i ca 2 timmar. Träffade henne äntligen efter typ ett halvår så vi hade mycket att prata om. ska ner och träffa henne i sommar en vecka så vi hoppas att vi fullföljder den planen.(dålig på sånt!) Kollade in mysiga caféer, malmöbor, åkte rulltrappor och lite annat vardagligt, men det blir så mycket roligare med häftigt sällskap och det får jag tacka Fifi för!
nu måste jag sova om jag ska orka med hotellfrukosten imorgon, muuuuuums!
godnatt!
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0