Tyskland baby!

hänger i receptionen med solbränt ansikte och försöker ta kontakt med hemlandet. Vafan jag hade 77 bloggar att läsa på typ... två/tre dagar? helt sjukt och grymt jobbigt! så kan ni alla ta det lugnt med bloggandet tills jag kommer hem?
Har fått lite klagomål på uppdateringen, men har som sagt inte använt internet eller mobilen på hela resan. åker till sverige imorgon och stannar i malmö också, så kan försöka uppdatera då! :)
ska ut på lite rackartyg först dock, så invänta sen uppdatering! ;)

Kan ju säga att jag har haft roligare här än jag trodde att jag skulle få, och byggnaderna från Hitlers tid var faktiskt spännande att se (och jag är inte den som älskar att se stenhus kan jag lova)!
gjorde en tabbe och klev ner på stranden, som visade sig vara ett paradis för nudister. Ajsingbajsing! Rolig kommentar från bror när vi upptäckt badet (han var den som insåg det btw)

"Här går man ner för att se snygga bruder med minimala bikinis, och så får man se helnakna gamla gubbar. fyfan ta mig härifrån."
Lite kul :)

annars har vi bara ätit och ätit. Mest glass men också mat. Fick nudlar idag till lunch och blev superlycklig. haha!
Har solat, spelat beach, gått runt och kollar lite mm.. (:
bilder kommer sen när jag kommer hem, nu måste jag sluta blogga.
ha en bra dag!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0