Kort sammanfattning av landslagslägret i bilder

kom till falköping

Mellanmål, som vi ofta åt på dagar och kvällar

Dags för träning, och kläderna var inte stora favoriter kan jag säga.
Om ni förstår vad jag menar :) korta, tighta och usch... men men ;)

Vi såg på killarnas match mot Italien.
Italien bar väldigt tighta kläder och det såg så sjukt roligt ut.
Dock hade de väldigt smala midjor och det såg bara äckligt ut, haha!


Jackan, grymt skön! :)


Var över till landslagskillarnas lägenheter en kväll, sjukt kul


Packning och dags för hemfärd



På plats i enköping och bara 45 minuter från uppsala :)

min familj hämtade mig på station i uppsala och vi åkte till max för att äta, mycket trevligt och mycket prat blev de ;)
Hemma runt halv ett och såg en film med bror (som berättade för mig på station väldigt stolt att han vuxit ännu mer, haha!)
Och tack för alla söta sms som jag har fått, och nu är jag hemma och har haft det skitkul därborta, lätt roligast lägret hittills. Kan säga att mina syften när jag åkte dit inte var så många, men efter lägret har mycket hänt mig och det känns som om en del av mina framtidsplaner måste förändras lite och nu ser framtiden mycket ljusare ut!
Haha, men vi får se vad som händer :)
Axeln har jag nu börjat fått rätsida på, så om ca 3 veckor beräknas jag bra i den, så det är bara att sätta igång med rehabiliteringen! ;)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0