Göteborg!

Premiärbloggar med en s.k "Padda". (Erik har med sig sin IPad som jag har fått låna, snäll kille alltså!) Vi har precis kommit in på rummet igen, ett fembäddsrum på Slotsskogens vandrarhem i Göteborg. Bodde här med klassen i åttan och nu är vi här igen, grymt härligt! Var nyss ute på restaurangen Spagetti Western och åt den dyraste middagen jag ätit, eller iallafall den som jag själv betalat, vilket har fått mig att tänka efter innan jag beställer för mina föräldrars pengar! Haha! Var förbi 7eleven en snabbis och köpte lite godsaker, så nu ligger jag i sängen med en brownie och cola medan de andra dricker redbull, äter chips och spelar Monopol. Lata vi är ! Nej nu ska jag surfa runt lite till, kanske spela lite vad vet jag. Flyturen gick bra förresten, löste suduko hela vägen och hade bästa sällskapet. Mitt liv äger just nu! (Lönen kom igår också så varför inte unna sig lite lyx? Hellyeah!) sen tog vi flygbussen till centrum och spårvagnen hit. Fan det känns som om vi har koll på läget nu alltså! Nu kilar jag! Peace Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0