det är svårt att leva när man vet vad hjärtat vill

förlåt för den taskiga uppdateringen, men jag är en väldigt busy kvinna at the moment!
i tisdags satte jag mig som sagt bakom ratten (ni som är mina "vänner" på facebook vet ju redan detta) och min familj och en annan hamnade tillslut på Leksands Sommarland. Var roligt att även Oscar badade så jag slapp vara ensam med lillebror och emil. Har ju fått värsta blåmärket på ena skinkan men nu kan jag äntligen gå ordentligt och att åka ringar och alla andra attraktioner som fanns där. Efteråt så åkte vi till Borlänge där vi skulle sova på Scandic. Var mys och så, hade ju bästa sovsällskapet haha!
.
Igår så åkte vi till Aqua Nova som ligger i Borlänge och åkte massa rutchkanor och grejer (riktigt kul för bror som aldrig slappnade av!) . Vi var där massor av timmar och spelade lite beach, åt hamburgare och badade såklart. Efter en del timmar så for min familj till Kupolen (bara jag och mamma gick in!) och jag blev lite bortskämd av snygga kläder för några hundralappar. Love to you mami! Jag som inte köpt kläder på hur länge som helst var såklart överlycklig!
.
Sedan satte jag mig återigen bakom ratten och körde till Gävle där vi handlade lite mat att fylla kylskåpet med och sen körde jag hem oss till säkerheten :)
.
Tre dagar av mitt fullspäckade sommarlov har nni nu fått läsa! får se om jag uppdaterar med lite bilder efter helgen, för om två timmar drar jag och fyra andra underbara människor till Göteborg! (!!!!) GAAAAAAAH FETT AWESOME. Längtat galet hur länge som helst!
.
Kram
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0