Baby hit me one more time

känner att det börjar bli dags för en liten uppdatering. Har ju gått en hel vecka sen sist!
Har ju som sagt vart i Stockholm, jag och flisan hade det jättebra därborta! Lyssnade på musik, käka mat (mest ute ehe) målande en folkracebil som min farfar ska köra sen på gotland, gick på countryfestival (där vissa minnen aldrig ska komma på tal igen, haha!) och vi badade såklart. Älskar att vara hos min farmor, bästa stället på hela jorden! ♥

Resten av veckan bestod av jobb, i onsdags var jag på sommarkväll mä Elle, mycket trevlans! Snackade skit, gick runt mä folk och åt kladdkaka.
Däremellan åkte jag och tobbe dock till vår farfar för att äta middag, och jag fick träffa min farbror för första gången sen jag var 1 år (tobbe har aldrig träffat honom tidigare). Fick också träffa Nora, min 5 månader gamla kusin. Jättesöt!
Idag, fredag, var min sista dag på jobbet. Sa hejdå till gamlingarna och personalen och stack direkt hem för att åka till flisan. Nu ska det planeras! ska hinna med göteborg, gotland, fest(er) och massor av bad förstås!
kommer upp bilder snart :)
imorgon är det den årliga beachvolleybollturneringen så ska lägga mig tidigt inatt, ehee. Igen.

får se om felice följer med hem till mig, hoppas!
hejssvejs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0