Happiness is not a destination, it´s a mood or a condition

tjabba tjena hallå på er!
Var ett tag sen, dagar iallafall :)
tänkte bara berätta att just nu ligger jag i ett hemtrevligt hus utanför huvudstaden och umgås med släkten. Underbart att få vara hemifrån lite grann!
Nu har det löst sig med de allra flesta problemen också så nu inviger man året på ett bra sätt genom att inte va osams med någon, alltid något ju!

Idag var vi också shoppade lite i Skärholmen jag, farmor, farfar, bror och kusin. Jättemysigt!
Jag och Linnéa (9år) sprang runt som galningar i varuhuset och kollade på kläder, smycken, parfymer och smink (sistnämnda för hennes skull, hehe)
Bytte också skärpet på gina, så skaffade mig ett nytt skärp! Ganska snyggt tycker jag själv :)
Sedan gick man in på New Yorker, åhhh jag skulle vilja vara miljonär! Hittade jättemycket snygga saker som jag bara skulle vilja ta med mig hem.. ! Fyller år snart så då kanske man får presentkort, hihi(A)
Presentkorten som jag fick i julklapp är alla uppbrända, förutom all bio då men det tar vi senare!
Iallafall köpte jag två snygga bh:ar ;)
Nu gör jag och linnéa en video! Så får vi se om det dyker upp sen! ^^
hejdå!
puss



Shopping!












trötta tjejer


en aning piggare :)






THE END!:D ♥

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

snygga bhar :) gud vad linnea är söt, ge henne en kram från mig! Och du är såklart alltid lika fin! :) <3

2011-01-05 @ 22:12:58
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: linnea

jag saknar dig<3<3<3<3<3<333333

2011-01-18 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0