självömkan i detta inlägg

Denna ständiga tjockisnojja. . . .
Jag har verkligen försökt allt. Tränat/tränar som en idiot (tre ggr i veckan), äter mycket mindre än förr (äter väldigt få gånger mer än en potion), skippat lunchen, slutat med lösgodis, tagit promenader och struntat i läsken i veckorna (nu på senaste tiden har jag tagit en-två läsk i veckan, inräknad helg!).
känns som om jag bara försöker men ingenting hjälper... vad ska jag ta mig till?
Usch vad jag hatar denna tjockisnojja. Det är liksom inte meningen att jag ska tänka så, och folk säger åt mig hela tiden, men det är så svårt att låta bli när man kan grabba tag i hur mycket fett som helst som hänger vid midjan. Modet liksom sjunker och man känner sig så jävla ful.

orkar inte med folk som säger att jag är smal, det hjälper inte. jag vet att jag är knubbig och det räcker.
hjälp mig!

förlåt för ett värdelöst inlägg, men jag blir bara så less.

Kommentarer
Postat av: Jenny the K

De första jag säger är ju såklart att du INTE behöver ha nån jäkla tjockisnojja, men sen vet jag att du är mitt i tonåren och då känner man så ibland ^^

Så ett tips till dig, skippa för gudsskull inga måltider!! Käka 3 huvudmål och 2-3 mellanmål!!!! ;)

Förbränningen måste vara på G hela dagen....

Pusssss!

2011-01-28 @ 23:45:12
URL: http://allvarligt.blogg.se/
Postat av: mia

Så sant som Jenny säger! Börjar man skippa måltider så börjar kroppen ställa in sig på svält-period och istället för att förbränna så lagrar den utifall den inte skulle få nå mer mat! Så lyssna på Jenny the K och ät ordentligt istället :)

2011-01-29 @ 12:11:01
URL: http://endorlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0