How can I make this more poetic when there´s nothing more pathetic?

sitter på tåget hem nu från Stockholm. Har varit en riktigt bra vecka och har fått träffat massor av släktingar! Jättegulliga var dem också:)
Tobbe blev en ny förebild för vår 3 åriga kusin Jesper.. jättesöt!
Var till Skärholmen också som sagt, sen har vi mest umgåtts och åkt och träffat människor. Mysigt värre!
3 åriga Jesper som stod för underhållningen för kvällen, med sina roliga kommentarer och fraser. PUSS!

Ikväll blire tydligen ett party hemma hos oss med god mat och ännu bättre sällskap! NICE!
Men plikten kallar och man måste klämma in en träning mitt upp i allt. Vad gör man inte för en serieprämiär i allsvenskan liksom?! ;)
Ändrad tid till 18-20 istället för 19-21. Helt okej antar jag eftersom jag vill hem så fort som möjligt!
Nu blir det att tagga och göra den bästa träningen soo far! TAGGA!

Imorgon (Lördag 8 Januari): Tierp - Malmö 19.30, BE THERE! :D


Ni får ha det så bra ni andra och jag önskar er ett riktigt trevlig fredagsmys! ♥
För det kommer jag ha! hihihi
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0