Have to start thinking about myself instead for others

fredag idag, vilket betydde kladdkaksbak, glass, saft, film, lägenhetscheckning och middag för min del!
Var med Carro och Jenny hela dagen, jättemysigt!
Var ju i princip ledig hela dagen, åkte in och hade specialidrott. Resten av lektionerna var inställda eller hemmastudier. Väntade på att Carro skulle sluta sin specialidrott, sen tog vi elvatåget hem till mig.
Jenny har aldrig varit i Mehedeby tidigare så jag fick visa vart lite folk bodde och så.
Vi stack hem till mig och jag hade rundvisning för flickorna. Vi gjorde en gryta med nudlar och åt framför Jerry Springer som var på tv. Älskar den snubben, men ett sånt konstigt program det är!
Tog sedan en liten promenad upp till macken och köpte glass, dock inte laktosfri som jenny skulle ha behövt!
Vi bakade sedan kladdkaka och åt glass till, måste ha varit den godaste kladdkaka jag någonsin ätit, helt perfa!
Drack lite saft till också. Jenny sa till oss "Fan efter det här kommer jag skita på mig". Garva nästan ihjäl mig ! haha.


Efter ett tag stack vi upp till garaget och kollade in min lägenhet som jag kanske ska få flytta in i, kommer bli awsome isf! dock så är den inte färdigrenoverad men där har jag och jenny en massa planer! Haha.
har lovat carro som första huvudgäst, så vill ni sova hos mig får ni döda henne först, för hon är först i kön, haha!

nu ska vi snart till station, hörs sen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0