EN VECKA KVAR!

kom på att det var torsdag nyss.... betyder med andra ord "Vampire Dairies". kom på den försent och nu är det slut... ska fika med alla kusiner och resten av släkten nu och deppa.
buhu...

Btw: Tycker ni läsare ska veta, att det är exakt en vecka kvar tills jag fyller 17!
Kanske ska nämna att jag har hållit räkningen i tre månader! haha!
Nått att tänka på!

MIN ÖNSKELISTA:
  • Navelsmycken
  • bra böcker
  • linnen från Gina Tricot (99kr)- i färgerna turkos, marin, grå, vanilj, rosa, gul och lila :) (har bara dem kvar nu sen har jag alla färger, hih(A)
  • Presentkort: New yorker, ginatricot
  • 8 gb minneskort till htc:n


folk frågar, detta är vad jag önskar mig av familj och vänner! ;)
så nu vet ni det mesta!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0