De dagar som gått

det vart endast vinster i helgen, vi vann med 3-0 mot både Malmö och Ljungby och herrarna vann mot Örkelljunga med 3-1!
Nästa helg så drar vi till Norsjö, kommer bli najs! :)
Har en dundrande träningsvärk efter dessa två dagar som varit då vi gjort mycket fys på träningarna, kan ju säga att "kissande hunden" är min nya fiende ;)

Idag har vi bara två lektioner och går i skolan mellan 10.25 - 13.00. Efter skolan så drar jag och Félice hem till mig och bakar inför imorgon, för att imorgon är dagen med stort D! :)
Nu måste jag kila till bussen, hejdå!
puss



Kommentarer
Postat av: erika

ja visst är den! jag älskar den :) jag hoppas du har haft en bra födelsedag!! :D puss

2011-01-13 @ 21:59:02
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: Marina

sv; det var så lite så! vi får ta och göra om det snart :D puss sötnos! <3

2011-01-14 @ 21:57:49
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0