All I need is you, take my hand and never let go. For as long I got you. Take a stand and let your feelings show

Har nyss haft specialidrott, gick lite haffligt nu när inte Victor var där och peppa... krya vännen!
Känns som om man är den enda vettiga människa på denna jord ibland, haha!
sitter i skolan med felice och väntar på att madde ska komma med en femtiolapp så vi kan äta frukost! (A) Blir att träna ikväll, tänk att det aldrig blir som man planerat.
Victor sjuk, Sara sjuk och Erikas mamma är sjuk så har ingenstans att ta vägen! :(
Ska iallafall få sällskap till bussen hem, så åker man hem och pluggar innan träningen. Skönt att göra nått vettigt iallafall!
Tror jag vill äta pizza ikväll, hmm..
Imorgon drar man till Falun iallafall, är spelledig så min familj fick nå knas och ville dra iväg och bada och bo på hotell. Kan bli skönt att komma iväg en helg.
Frågan är när jag ska dra in och köpa en bikini med felice först?? Om pappa hämtar min väska så gör jag nog det, om hon fortfarande tänker åka vill säga!
Nu ska jag sluta och blogga och ta en macka tror jag, så see ya later!
Puss



What if someone just believed in me?

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

vet inte riktigt än , men gärna om jag åker! :)

vart tog madde vägen? :O <3

2011-01-28 @ 10:00:08
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Hjärtat

all i want is you <3<3

2011-01-30 @ 01:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0