Något som jag fortfarande läser för att minnas hur det var

men jag anser att du är en av dom sötaste flickan jag träffat. dina ögon lyser oskyldiga som diamanter och din mun är något man bara vill pussa på. ditt ansikte är som en skärnklar natt så himla vacker. din kropp är något jag aldrig sätt för massa muskler;)
din underbara stämma får en att smälta o du värkar vara hur snäll som helst
jag önskar värkligen att du tar de jag skriver med allvar du värkar vara en rolig o speciell tjej
ingen tjej har nånsin mått så bra som du för o knapt känt varran
dina ord gör mej glad det känns som det är de enda jag lever på för tillfället jag skulle aldrig svika dej du är ett pris jag hoppas jag kan vinna pussar på dig gumman ♥


nått jag fortfarande läser för att komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0