let the fun begin

fick sig ett välbehövligt lov nu då. Känns awesome!
Chill dag idag, började 12.10 och slutade 13.25. Helt okej!
Historian var liksom rolig denna gång för nu kunde man svara på frågorna. hehu.
Drog till Uppsala efter skolan. Fick sällskap av Mange på tåget och i Uppsala mötte man upp världens finaste människa. Gick runt på stan och pratade och vi gick in till NewYorker och köpte lite smått. Blev inga skinnbyxor dock. Lite tråkigt.
Sugen på att köpa axelband till gitarren, så var in till musikbörsen. 256 :-... fan. Får önska mig ett helt enkelt.
Har lovat att jag ska sluta handla så mycket, så imorgon skickar mamma iväg sista beställningarna innan sommaren. Ska försöka skaffa mig ett jobb då också :)
skulle sitta fint!
nått mer som skulle sitta fint just nu är P&L biljetter, men när ska man dit tro??

Iallafall, efter att man kommit hem från Uppsala så var det bara att byta om, slänga i sig mat och sen åka iväg med tåget igen på träning. Gick väl sådär. Hade en rolig tid där på slutet dock, när erika visade upp sin smidighet, haha!
Kom hem sen och umgicks med släkten.
sen fick man lite trevligt facebookssällskap när man hade som tråkigast ;)
Aja nu måste jag sova!
Ska ut och promenera imorgon.
Kram

Kommentarer
Postat av: Zerina

Hoppas du får ett jobb, men se till att spara pengarna och inte slösa upp dem för att du äntligen kan unna dig. Jag försöker säga det till mig själv varenda månad. Jobbet varar ju inte för alltid :/

2011-02-19 @ 02:34:51
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0