Jag är lycklig lycklig LYCKLIG!

Åhh det bara rycker i kroppen av glädje, jag vet att det inte är ett talesätt men skitsamma!
Helt underbar vecka, går bara tre dagar:
onsdag: börjar 10.25, hade film på spanskan, lunch och sen historia där man hade genomgång om ww1 och sen film. sen sällskap av Mange i två timmar innan man stack hem med fyratåget. hehuu
torsdag: började 10.25 och hade spanska en timme, sen representerade man skolan resten av dagen tillsammans med virre, så slapp de två sista lektionerna. Awesome!
fredag: ingen spec för min del, så börjar 12.10 egentligen. Men ska göra ett prov runt 10 så man har det klart. så det blir att fika med Virre och Mange först innan vi har historia och sen är det LOV!
helt otroligt hur bra man kan ha det!


skabbild, men jag är glad iaf!

en sak till..

JAG SKA TILL GOTLAND I SOMMAR OCH SE PÅ FOLKRACE!
så jävligt lycklig lottad som har biltokiga människor i släkten! Awesome!
Vecka 29, UPPBOKAD!

Nu sitter man i soffan med lite yoghurt. Har varit duktig och städat undan lite, hängt och sorterat tvätt och satt i ny omgång. Tog in posten och fixade tv:n. Så nu ska man bara göra samhällen sen har man hela kvällen och ta det lugnt. Hehuuuuu!
lycklig.
hejdå
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0