I´ll never be accepted for someone I´m not

huvudet spränger som om det är nån jävla tickande bomb inne i skallen. Stackars Lovisa fick en muskelös kvinna i tre gånger så stor storlek in i sig. Tror våra huvuden slog ihop, för min tinning fick en stor bula. Och ja, nu får jag gnälla.
Det gjorde ont att tugga, att svälja och tänka. Fan denna dag som började så bra!
Måste ha vart för horoskopet, marina blom...
Aja.
Har krypit ner i sängen efter en potion glass med bananer och chokladsås, inte helt fel!
Nu blire nog nått mer avsnitt av One Tree Hill innan jag somnar. Oj vad jag ska sova imorgon!
Planerna sprack ju, får se om man drar iväg och träffar nån speciell ;)
godnatt!
Puss



Kommentarer
Postat av: mia

Mohahaha! Brukar aldrig lyckas skrämma nån så det var ju bra :D



Du skulle tydligen inte ha läst horoskopet på tåget ser jag :P

2011-02-05 @ 10:54:37
URL: http://endorlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0